Οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων



Απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων είναι η εγγραφή σας ως χρήστης στη διαδικτυακή πύλη.

Για υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος είναι απαραίτητο να είστε απλά εγγεγραμμένος χρήστης (Επιπέδου Α).

Για αποστολή πιστοποιητικών στην διεύθυνση σας είναι απαραίτητο να είστε πιστοποιημένος χρήστης (Επιπέδου Β).

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στα άρθρα που ακολουθούν:


    * Οδηγίες Εγγραφής και Πιστοποίησης Χρήστη
    * Οδηγίες Πρόσβασης & Χρήσης Ηλεκτρονικών Αιτημάτων
    * Οδηγίες Παρακολούθησης Εξέλιξης Αιτημάτων

 
 

Οδηγίες Εγγραφής και Πιστοποίησης Χρήστη

    * Χρήστης Επιπέδου Α - Για να γίνετε εγγεγραμμένος χρήστης ή αλλιώς χρήστης Επιπέδου Α στη διαδικτυακή μας πύλη, πρέπει απλά να συμπληρώσετε την φόρμα εγγραφής με τα στοιχεία σας.

      Η εγγραφή γίνεται μία φορά και στην συνέχεια η είσοδός στο σύστημα είναι ελεγχόμενη και γίνεται με την χρήση του «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password) που οι ίδιοι ορίσατε κατά την εγγραφή.

      Μετά την επιτυχή εισαγωγή στο σύστημα, κάθε χρήστης Επιπέδου Α έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος. Όταν το αίτημα ολοκληρωθεί ο πολίτης ειδοποιείτε και υποχρεούται να παραλάβει προσωπικά τα αποτελέσματα των αιτημάτων του (πιστοποιητικά, δικαιολογητικά κ.α.) με επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου.

     

Για την Εγγραφή σας επισκεφτείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο : Εγγραφή Χρήστη

 

    * Χρήστης Επιπέδου Β - Κάθε χρήστης Επιπέδου Α μπορεί να γίνει πιστοποιημένος χρήστης ή αλλιώς χρήστης Επιπέδου Β με πιστοποίηση της ταυτότητας του.

      Η πιστοποίηση ταυτότητας γίνεται μία φορά με προσωπική παρουσία του Πολίτη στο Τμήμα Πληροφορικής του Δήμου και με την επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του.

      Κάθε πιστοποιημένος χρήστης Επιπέδου Β έχει δικαίωμα να υποβάλλει αιτήματα, αλλά και να λαμβάνει δικαιολογητικά ή πιστοποιητικά ταχυδρομικώς (με επιβάρυνση του παραλήπτη). Επίσης έχει δικαίωμα πρόσβασης σε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως π.χ. ηλεκτρονικές πληρωμές οφειλών κτλ.

 


Οδηγίες Πρόσβασης και Χρήσης Ηλεκτρονικών Αιτημάτων:

Αφού κάνετε είσοδο με τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη & κωδικός) στην αρχική σελίδα του Rethymno.gr, η πρόσβαση στα ηλεκτρονικά αιτήματα γίνεται:


α) από το πλαίσιο "Υπηρεσία e - Αιτημάτων" στην αρχική σελίδα.

e-αιτήματα

   1. Αναζητήστε το αίτημα που σας ενδιαφέρει πληκτρολογώντας γράμματα ή συλλαβή από την ονομασία του αιτήματος.
   2. Επιλέξτε μία από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες με ιδιαίτερη προσοχή. Για να υποβάλετε τη δήλωση, επιλέξτε το σύνδεσμο "Αποστολή ψηφιακής αίτησης.... ".
   3. Στη συνέχεια οδηγήστε στην ειδική σελίδα επεξεργασίας του επιλεγμένου ηλεκτρονικού αιτήματος. Εδώ έχετε τη δυνατότητα καθορισμού του ηλεκτρονικού μέσου απάντησης και του τρόπου παραλαβής του εγγράφου. Συμπληρώνετε την αίτηση με τα στοιχεία σας και επιλέγετε "αποστολή". Αν η αποστολή είναι επιτυχής λαμβάνεται το ακόλουθο μήνυμα :

      "Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Ο κωδικός του αιτήματός σας είναι ...... Κρατήστε αυτόν τον κωδικό για να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματός σας."

 


β) επιλέγοντας την ενότητα e-Υπηρεσίες στο κεντρικό μενού στο πάνω μέρος κάθε σελίδας.

   1. Επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει από το μενού αριστερά "e-αιτήματα", "Για Πολίτες" ή "Για Επιχειρήσεις".
   2. Συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες με ιδιαίτερη προσοχή. Για να υποβάλετε τη δήλωση, επιλέξτε το σύνδεσμο "Αποστολή ψηφιακής αίτησης.... ".
   3. Στη συνέχεια οδηγήστε στην ειδική σελίδα επεξεργασίας του επιλεγμένου ηλεκτρονικού αιτήματος. Εδώ έχετε τη δυνατότητα καθορισμού του ηλεκτρονικού μέσου απάντησης και του τρόπου παραλαβής του εγγράφου. Συμπληρώνετε την αίτηση με τα στοιχεία σας και επιλέγετε "αποστολή". Αν η αποστολή είναι επιτυχής λαμβάνεται το ακόλουθο μήνυμα :

      "Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Ο κωδικός του αιτήματός σας είναι ... Κρατήστε αυτόν τον κωδικό για να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματός σας."

 



Οδηγίες Παρακολούθησης Εξέλιξης Αιτημάτων


Η παρακολούθηση της εξέλιξης-κατάστασης ενός αιτήματος γίνεται με δύο τρόπους:

  •  Από την διαδικτυακή μας πύλη - Αφού κάνετε είσοδο με τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη & κωδικός) στην αρχική σελίδα του ............gr μετά επιλέγετε «τα αιτήματά μου» στό πλαίσιο χρήστη. Θα εμφανιστούν όλα τα αιτήματα που έχετε υποβάλει στον Δήμο μέσω της Ιστοσελίδας .


 

 

14/03/2011