Διαδρομή 12: Πύργος Δύρου - κορφή Προφήτης Ηλίας

Πρόσβαση - Γενική Περιγραφή

Ακολουθούμε τον δρόμο από την Αρεόπολη προς τον Πύργο Δυρού και τον Γερολιμένα. Σε 1,5 χλμ. συναντάμε αριστερά την διασταύρωση προς τον Κότρωνα και συνεχίζουμε ευθεία.

Μετά από 3 χλμ. προσπερνάμε το βενζινάδικο αριστερά μας (δεξιά η διχάλα προς οικισμό Χαριά) και στα 300 μ. αφήνουμε τον κεντρικό δρόμο και συνεχίζουμε στην αριστερή διακλάδωση που οδηγεί στον μικρό οικισμό Βελούσι. Αφήνουμε την διχάλα που έρχεται από δεξιά μας και συνεχίζουμε στον τσιμεντόδρομο πόυ μετά από λίγο μετατρέπεται σε βατό χωματόδρομο.

Στη δεύτερη διχάλα επιλέγουμε πάλι την αριστερή (χωμα­τόδρομος) και όχι την δεξιά που είναι άσφαλτος.

Στα 100 μ. σταματάμε σε μικρό πλάτωμα αριστερά μας. Στο σημείο αυτό βρίσκεται στύλος με πινακίδα σήμανσης.

Δίπλα στη δεξαμενή νερού είναι η αρχή της διαδρομής. Κόκκινα σημάδια ανάμεσα σε χαμηλή βλάστηση, σηματοδοτούν το μονοπάτι, το οποίο οδηγεί στην κορφή της πλαγιάς που έχουμε μπροστά μας.

Σε περίπτωση που προσπεράστε την πινακίδα, τότε μετά από 150 μ. θα δείτε το βυζαντινό εκκλησάκι της Αγίας Βαρβά­ρας και την ευδιάκριτη πινακίδα του Υπ. Πολιτισμού.

Υπόψη ότι η συνέχεια του χωματόδρομου καταλήγει στον αγωνιστικό χώρο του τοπικού Σκοπευτικού Συλλόγου «Δυρό Μάνης». Συμβουλή: Ξεκινήστε την πορεία σας πρωί για να καλύψτε την ανάβαση υπό σκιά, αφού η βουνοκορφή καθυστερεί την εμφά­νιση του πρωινού ήλιου ή απόγευμα (σε περίπτωση διανυκτέ­ρευσης), οπότε ο ήλιος θα είναι πίσω σας.